למרות הפסקת האש: מבוקשים נעצרו הלילה ביו"ש

חדשות קול חי No Comments on למרות הפסקת האש: מבוקשים נעצרו הלילה ביו"ש

כוחות צה"ל עצרו הבוקר בלב הקסבה בשכם, את המחבלים מפיגוע הירי בחווארה לפני כחודש וחצי בו נפצעו שני לוחמי צה"ל. "הערכה עמוקה לכוחות הביטחון – צה״ל, שב״כ וימ״מ, אשר לכדו הלילה את המחבלים היורים מחווארה במבצע אמיץ בלב הקסבה בשכם. נרדוף ונשיג את אויבינו" אמר השר גלנט. במקביל, המשטרה ממשיכה באיסוף כלי נשק במגזר הערבי

צילום: דובר צה"ל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למרות הפסקת האש, הפעילות נגד מחבלים בשטחי יהודה ושומרון נמשכת. בפעילות משותפת, פעלו הבוקר לוחמי ימ״מ, צה״ל ומג"ב, בהכוונה מודיעינית של שב״כ, בקסבה של שכם שבחטיבת שומרון ועצרו את שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בחווארה ב-25 במרץ 2023, בו נפצעו שני לוחמי צה"ל.

וכך, בשעות הבוקר עצרו לוחמי יממ, יחד עם סיירת גבעתי וגדוד 50 את שני המחבלים מהפיגוע השלישי בחווארה בו נפצעו שני לוחמי כפיר בסוף מרץ. כאמור, הפעילות הייתה הבוקר בלב הקסבה של שכם בלי חילופי ירי והסתיימה תוך זמן קצר בה המחבלים יצאו החוצה בלי התנגדות.

סגירת מעגל זו מצטרפת לשני הפיגועים האחרונים שנסגרו לפני כן: הראשון, המחבל שרצח את הלל ויגל ונתפס במחנה פליטים ג’נין יחד עם שני בניו שנעצרו במקביל בשכם. שנית, המחבל שנתפס כמה דקות אחרי ביצוע הפיגוע בו ירה לעבר דויד שטרן בחווארה ונוטרל על ידו ועל ידי מ"מ מגדוד 50 ואותר בעקבות עקבות הדם שלו.

שני המחבלים שנעצרו הם איאד תכרורי בן 24 ומצעב מזהר בן 21, תושבי הקסבה בשכם. במהלך הפעילות, הלוחמים כיתרו את דירת המסתור של המבוקשים וכרזו למחבלים לצאת. המחבלים יצאו ללא התנגדות, ברשותם נתפס נשק מסוג M16 ומחסניות ותחמושת. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת שב"כ, אין נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

במקביל, בפעילות של תחנת שפט במחוז ירושלים ויחידת המסתערבים של מג״ב בכפר קטנה הסמוך לירושלים, נערך לפנות בוקר חיפוש בתוך בית ונעצרו שני חשודים פלסטינים לאחר שבחיפוש בביתם נתפסו כלי נשק ותחמושת כשהם מוסלקים.

במהלך הפעילות נעצרו שני החשודים על ידי השוטרים, ובחיפוש נתפסו אקדח מסוג יריחו, שתי מחסניות ותחמושת כשהם מוסלקים. החשודים שנעצרו, פלסטינים בשנות ה-30 לחייהם תושבי קטנה, הועברו לחקירה בתחנת שפט במחוז ירושלים.

במקרה נוסף מסוף השבוע האחרון, התקבל דיווח בתחנת שפט של מחוז ירושלים על עובד בבית עסק בצפון ירושלים, שמצא כלי נשק במקום. כלי הנשק שאותר, נתפס על ידי השוטרים ונפתחה חקירה בתחנת שפט במחוז ירושלים.

 



0 תגובות